Snodd lista....

Min senaste skärmdump...

(null)
99 procent av mina skärmdumpar består av lockigt hår och här är dom PERFEKTA lockarna! 

Senaste podcasten jag lyssnade på...

Åh herregud hur ska jag minnas det, lyssnar ju på podcast mest hela tiden men Dilemma var nog den senaste.

Vill förövrigt starta en egen podd som självklart ska heta "Den bittra servitrisen" där jag babblar om ALLT inom min bransch, akta er gäster som inte kan bete er. Närå. Jorå. Som sidekick tänker jag mig en vän som alltid har sylvassa åsikter. Mmm vi får se.


Mitt senaste skickade sms..

(null) Blev väldigt förvånad när jag gick in för att titta. Har jag skickat en bild på ett bilspel till Carro? Sen krävt att hon ska svara? Har jag tappat det? Vad fan är det som pågår? Kom sen på att det är Thedodor som skickat detta till hennes son Miliam. PHU.

Min senaste TV-serieobsession...

Kockarnas kamp. Jäklar vad jag älskar det programmet och jäklar vad jag älskar Tareq. HEJA HAN! Eller heter det heja honom...hmmm.


Min senaste använda emoji...

Utan tvekan skrattemojin, överanvänder den.

Mitt senaste klädköp...

(null)
Denna mörkblåa jacka från House of Doris. Älskar den mer än lockigt hår och Sangria. Ja då kanske ni hajar hur mycket jag älskar den. 

Senaste taggningen på Facebook...

(null)
En video på spindlar. Ser ni en bild på en råtta eller en spindel på fejjan kan ni ge er fan på att jag är taggad i den. 

Min senaste sedda film på bio...

Ninjago. Det som gissar rätt om vem som tvingade mig att se den vinner...ingenting.

Senaste...

Skoja listan är över och ni kan gå vidare i ert liv, massa matnyttig information rikare. Varegoda.








Kommentarer:

1 Anonym:

👍

Kommentera här: