Helgen som var rå?

Herreminje vilken bra helg jag haft. Vi tar den från början...
 
I fredags bajkade jag hem från jobbet i lättare snöstorm, lagom less och blöt öppnade jag dörren hemma och möttes av detta...
 
Theodor och mamma hade julpyntat och tänt ljus i hela lägenheten. BÄTTRE START PÅ EN HELG FINNS INTE!
 
 
Titta vad fint dom gjort!
 
På kvällen kom vänner hem till mig med sina barn och det bästa av allt....
 
Carro lagade maten! Fishtacos. Såååååå mycket godare än den vanliga köttfärsskiten. Dog lite!
 
 
Här är några ur sällskapet. Alla vid detta bord var bjudna på tillställningen utom en, en typisk snyltgäst alltså. Den som ser vem det är behöver inga glasögon.
 
 
På lördagen drog jag och Theodor hem till Malle på sleepover party. Vi var 5 vuxna och 6 barn♥ Malle hade lagat dom GODASTE tapasen men tyvärr var jag alldeles för glupsk och hungrig för att knäppa kort på maten...
 
 
Det enda kort jag har från Malle är dagen efter,  i hennes soffa, första adventljuset tänt och julkalendern på tvn. Älskar årets julkalender!
 
Sen kom syrran och Alice och hämtade mig och Theodor från Malle och vi drog till metropolet Thuns. 
 
 
Fyndade denna adventsljusstake för 39 pix. Älskar den pga att jag slipper mossa och skit. Jag hatar ju mossa. Varför? Men herregud det bor ju TUSEN småkryp i mossa som man tar in och tinar varje år.
 
SJUKT BETEENDE!!!
 
 
Det var min helg det. Ja jag sa ju att den var bra, jag sitter väl inte och ljuger.

Kommentera här: