Advent och sånt...

Låt oss prata adventskalendrar ett tag. Vad fanken är det som pågår? 
 
Adventskalendrar för vuxna?
 
Jag överdriver inte om att jag fått hundra reklam-mail om olika kalendrar som jag som vuxna behöver. Det är tekalendrar, parfymkalendrar, sminkkalendrar, smyckeskalendrar och FAN OCH HANS MOSTER!
 
Jag är ju förihelskotta vuxen och julkalendrar pysslar man med när man är LITEN! När jag var barn satt fanimej inte min mamma varje morgon och hetsade för att öppna dagens luck.......vänta nu här nu...hold your horses....googlade precis en bild till detta inlägg såg jag detta....
 
 
Bubbelkalendern.
 
Man får alltså en flaska 20 cl bubbel varje dag fram till jul.
 
Äh hörrni visst är det härligt med adventskalendrar ändå.
 
Det är ju bara bittra människor som tycker något annat.

Kommentera här: