Materiel lycka...

Härom veckan såg jag en army jacka på Bianca Ingrossos Instragram som jag blev KÄR i och sen dess har jag försökt googlat var jag kan köpa en likadan.


Men när jag tillslut hittade den visade det sig att den var slutsåld.

Överallt.

:((((

Men så idag, när jag hade lite bråttom och småsprang förbi en butik såg jag en liknande i ett skyltfönster.  Jag tvärnitade, gapade en sekund för att sen kuta in i butiken...

HONOM SKA JAG HA...skrek jag inte eftersom det var en spansk butik och jag inte har en aning om hur man säger det på spanska...

Hur som haver, nu är den min! Förstå min lycka! Till halva priset dessutom!

Kolla, det är tom kärlek på ryggen!



Älskar'n!


Kommentarer:

1 Helena:

Finns det snygga bomber jackor där nere? Vill ha en snygg vårjacka.

2 Carina:

Ja om vi åker till någon galleria, ganska mycket skitaffärer inne i centrum😊

Kommentera här: