Nattligt besök...

Det finns många sätt man inte vill väckas på mitt i natten, tex på det sättet jag väcktes på inatt. Klockan var väl runt 03 när jag plötsligt vaknar av att Theodor skriker TA BORT DOM TA BORT DOM, TA BORT DOM TRE GUBBARNA SOM STÅR BAKOM DIG!!!
 
Man bah...
 
 
Så ja jag flyger upp och kollar bakom mig men ingen är där...det finns ingen här försöker jag lugna Theodor med men han fortsätter skrika och peka...DOM STÅR I SPEGELN OCH TITTAR PÅ DIG!!!
 
Man bah...
 
 
Bildresultat för crazy cat gif
 
 
Det visar sig iallafall att han har skyhög feber och hallucinerar den lilla stackarn. Så efter att gett honom alvedon och en blöt handduk över pannan somnade han tillslut om. Det gjorde inte jag. Jag låg säkert vaken i två timmar efter det i efterchock!
 
Kvällens syssla: kasta jättespegeln i sovrummet åt fanders!

Kommentarer:

1 fasligtsja.blogg.se:

Fy! Inte undra på att det var svårt att somna om. Läbbigt =)

Kommentera här: