Ny adress....

WTF har hon gått vilse? Nopp Nopp. Det skulle iofs kunna varit så eftersom jag besitter Norra Europas sämsta lokalsinne men jag jobbar faktiskt luncher där inne. Jag har inte jobbat traditionell lunch på 20 år så jag känner mig lite som en praktikant så att säga. Funderar att trycka upp en skylt med "NY PÅ JOBBET" trots mina 20 år i branchfan.
 
 
Jaja roligt som fanken är det iallafall och att gå från jobbet kl 15 istället för att gå TILL jobbet vid den tiden är fantastiskt. Kom och ät en bit lunch vettja. Men stressa mig inte jag är faktiskt NY.
 
 
Syns då.
 
Ps. Jajajaaaaa bilden ovan skulle kunna vinna VM i filter.  Om ni ser en sån tävling är ni att fria att anmäla mig. Ds.

Kommentarer:

1 Anonym:

Det är mer än 20 år .../ j 😂

2 Carina :

Haha ja herregud det är ju typ TJUGOTRE ÅR SEN😅😅😅

Kommentera här: