Söndá hela dagen...

Idag var det ingen bra start på dagen. Igår lovade vi Theodor att åka till Pelle Svanlös parken idag och lovat är lovat så dit for vi. Men herregud vad jäkla kallt det var, jag min ärthjärna hade nämligen satt på mig sneakers och höll på att förfrysa fotjäklarna.
 
Såg dessutom en MUS springa omkring där!
 
När jag bodde på landä bodde dom i skogen och när jag bor i stan bor dom i parker.
 
HUR SJUTTON SKA DOM HA DET!
 
BESTÄM ER!
 
Aja när vi stelfrusna skulle åka därifrån startade inte bilen. Så ja vi fick alltså sitta i en iskall bil och vänta på förstärkning. Tror aldrig mina fötter kommer återhämta sig efter det faktiskt.
 
 
 
 
Såg dessutom på bilderna att jag var lite väl hängig på Maja. Nu fattas väl bara att hon...
 
anmäler mig för sexuella trakasserier...VAR FAN HAR JAG HANDEN?!!!
 
Note to self: Det är vinter förihelskotta så ta fram kängorna igen. Googla advokat för framtida anmälningar.

Kommentera här: