Borde starta en lost and found firma...

Ok nu tjatar jag om det här igen men som ni minns gjorde ett inlägg om hur jag hittade Theodors Ipad genom tipset att lägga en sax och en nyckel i fönstret....
 
Fick denna kommentar då...
 
 
Ok och jag måste erkänna att jag börjar bli orolig för DIG som inte tror på detta. Idag ringde nämligen min chef och tackade mig. Hennes inneboende hade nämligen tappat bort hennes husnyckel och dom hade letat i en vecka. Precis överallt. Men så tipsade jag om nyckel+sax och vad hände?
 
JO HON LYDDE MIG OCH HITTADE NYCKELN!
 
 
I SNÖN UTANFÖR HUSET!
 
 
HA!
 
 
HA HA HA!
 
Tack återigen Linda. Du har inte bara hjälpt mig att hitta Theodors Ipad, du har även hjälpt mig att ligga på sjukt mycket plus hos chefen. 
 
I owe you big time!

Kommentarer:

1 Linda:

Haha.fan va kul!! Härligt!! ;)

Kommentera här: