Min helg i bilder rå...

Jag kan självklart inte börja detta inlägg utan att nämna det hemska som hände i fredags. Eller såhär...jag kan inte sätta ord på det fruktansvärda så jag tänker hoppa det. Men jag vill ändå säga att alla mina tankar går till dom drabbade, anhöriga och folk på plats.
 
♥ ♥ ♥
 

 
Så min helg då? Jo i lördags var vi hembjudna till Caroline och Adde och Carro gjorde den GODASTE förrätten. Kan inte riktigt förklara vad det var men typ...skaldjurstacos med koriander. SÅ GOTT!
 
Vi hade med oss en present till deras son Miliam. En elgitarr med förstärkare. Carro älskade vår present...
 
Så mycket så hon ställde ut den på altanen efter bara en halvtimme. Jag antar att det var för att visa grannarna den fina presenten. Konstigt bara att hon liksom kastade ut den. Aja hon hade väl bara bråttom så grannarna skulle få se.
 
 
Jag flätade som vanligt hår. Borde fanimej återuppliva min Youtube kanal. Kan en fyrtioåring...förlåt...39 åring ha en sån? 
 
 
Igår påskpyntade vi balkongen. Så mysigt. Vi målade även ägg....
 
Och jag NAILADE som vanligt. Herregud man är ju fanimej proffs på allt. 
 
 
Ja det var min helg det. Tack för visat intresse.

Kommentera här: