En blommördare med tajming....

Men Helsingland vad denna påsk gick fort. Den gick så fort att jag varken hann blogga eller knäppa kort. Jag har alltså inte en enda bild på alla påskmiddagar jag ätit.
 
Tid för sorgearbete över detta....
 
....
 
....
 
....
 
Behöver ni mer tid?
 
Ok jag förstår det.
 
....
 
....
 
Så, nu går vi vidare med en bild på min påskblomma....
 
Och här kräver jag lite beröm faktiskt. Jag lyckades liksom hålla den levande EXAKT hela påsken och idag dog den. TAJMINGEN PÅ DEN! Blir fanimej impat över mig själv.
 
 
Något som inte imponerar på mig är google. Theodor undrade hur påskharen ser ut så jag bildgooglade för att visa honom och det här var vad som dök upp...
 
NEJ NEJ NEJ THEODOR DET DÄR ÄR INTE PÅSKHAREFAN!
 
 
Aja nu är påsken över och jag vill aldrig mer se sill och ägg. Men påminn gärna mig om det om exakt 9 veckor.

Kommentera här: