3 saker jag inte förstår mig på...

1.
 
Detta mode. Misstänker starkt att något modelejon av misstag satt på sig denna outfit på fyllan och att resten av modevärlden inte fattat att det var ett fyllemisstag. Ja så nu går alla runt och ser ut som ambivalenta fylltrattar.
 
 
2.
 
Hur jag kan ha haft barn i 6 år och ens kompisar fortfarande säger "va är du vaken såhär tidigt" varje gång jag ringer innan 09. JAG HAR VARIT VAKEN INNAN 09 I 6 ÅR GODDAMMIT!
 
 
3.
 
Personer som checkar in på facebook när dom kommer in på ett sjukhus. Alltså bara checkar in utan förklaring. Förstår dom inte att folk blir oroliga då? Eller VILL dom att man ska bli orolig? Och när någon frågar hur det är fatt väntar den här typen av människa minst en timme med att svara, som om det var någon jäkla cliffhanger. Högst oklart beteende.
 
Slut på saker jag inte kan förstå mig på.

Kommentarer:

1 Marie :

Fruktansvärt störande de incheckningarna. Värst när de inte svarar alls. Jag bojkottar dem och varken gillar, ogillar eller kommenterar det.

Kommentera här: