Wellmilton...

Jag är så sjukt imponerad av Robins dotter Jennifer. Hon har nämligen öppnat ett eget företag som heter Wellmilton. Alltså när jag var i hennes ålder så...vadhetterre...hängde jag på krogen som enda intresse. 
 
Vad hon pysslar med?
 
Jo kostrådgivning. Hennes främsta inriktning är kostrådgivning för barn men du är självklart även välkommen till henne som vuxen för kostrådgivning, viktminskning eller bara för att finna nya, hälsosammare vanor.
 
HUR BRA!
 
Hon har så länge jag kan minnas varit väldigt intresserad av sånt här. Det har varit lite som att leva med Anna Skipper faktiskt.
 
Hur som haver tycker jag ni ska gå in på hennes hemsida och titta.
 
 
http://www.wellmilton.se/
 
Och gå gärna in på Wellmiltons facebooksida och gilla. Skulle ni göra det skulle jag få MASSA pluspoäng som platsmorsa och det kan ni väl unna mig efter lång och trogen tjänst i bloggvärlden?
 
 
Tack för ordet=))

Kommentera här: