Vad fasiken händer!

Theodor är fortfarande helt sänkt och sover mest hela tiden, stackars liten. Själv bestämde jag mig iallafall för att komma ut lite idag så jag tog med mig en bok för att slå mig ner på strandpromenaden ett tag...

Här satt jag på en bänk men det blev svinkallt. Det känns som höst i Torrevieja idag. Så ja jag gick hem och la mig och sov en stund istället...

När jag vaknade såg jag ut såhär. Svårt att ta kort på men ena ögat har liksom fått en STOR blodblåsa.




MEEEEN KOM IGEN!


Det går bra nu Hörrni.

Tjofaderittanlambo!

Kommentarer:

1 Anonym:

En sån hade Igor i ögat häromveckan också tog nog en vecka innan den försvann

2 toro:

Hade varit såå fina bilder på dig om det inte vore för ögat. Du ser sjukt smal ut!

3 Carina:

J: stackars Igor, hoppas han är frisk från öroninflammationen nu😔

Toro: haha tack men det är nog bara vinkeln på kameran😆😘

Kommentera här: