Lite uppdatering mitt i Urd...

Idag drog stormen Urd in över Idre och vi spenderade förmiddagen i stugan eftersom dom flesta liftar var avstängda.


Men ni som är småbarnsföräldrar vet ju att man inte, under några som helst omständigheter kan vistas inne med barn för länge, dom blir som galna. Lite som tjejerna i årets Bachelor faktiskt.



Så vi trotsade stormen och tog oss till våffelstugan. Kände mig som en del ur filmen BARNEN FRÅN FROSTMOFJÄLLEN! 


Mysigt var det iallafall, när vi kom fram.

Sen drog vi ner till "byn".  Var sååå nära att köpa denna kudde...


Men sen slog ser mig, jag är nog bara hjärntvättad av Idre och allt "renmode" som råder här. Det var som när min kompis var i Texas och var en millimeter sekund från att köpa cowboyboots. Eller som när min systers man var på High Chaparall och började fundera över att köpa en oljerock.



HAHAHA.




Hur som helst, köpte inte renkudden men här är en bild på smyckeskrinet jag fick av mamma i julklapp. Älskar det. Vill typ knuffa ut familjen ut sängen och skeda med detta istället.


NÄRRÅ.

Jorå.

NÄRRÅ.

Jorå.

Osv osv.


Kommentarer:

1 Malle:

😂😂😁

Kommentera här: