Nä nu är det synd om mä!

Jag har fått öroinflammation igen och inatt sprack min trumhinna. Vet ni hur ont det gör? Nej det vet ni förstås inte för jag antar att ni inte är några barn och öroninflammation är ju en barnsjukdom.
 
 
Jag känner INGEN som har haft öroninflammation i vuxen ålder...alla bah...oj det har inte jag haft sen jag var liten. Jaha okej men jag har det en gång om året.
 
ORÄTTVIST...som vi barn säger.
 
 
Hur som helst är det ungefär samma smärta som när man föder barn, med en viss överdrift kanske. Låter som jag har en hel jäkla falsksjugande kyrkokör i hövve dessutom.
 
 
Och för er med exakt noll emapti och som skiter totalt i min öroninflammation kan beundra min fläta jag gjorde i ett stånd i Torreveija istället.
 
 
 
 
 
 
Nästa gång kanske jag kör en hel Monica.

Kommentarer:

1 radhuslivet.se:

Jag vet hur det känns! Hade det för några månader sedan. Men jag upplevde att det gjorde mindre ont efter att trumhinnan sprack 😔

Svar: Ja du har helt rätt, trycket släppte rejält när den sprack...skönt. Eller nja skönt är det inte ännu men bättre=)
Carina

2 Angelina:

Stackare!! Du har alla mina sympatier och jag hoppas du blir frisk snabbt!! Krya på kramen!

Svar: Åh tack snälla du=)))
Carina

3 Kaisa:

Jag vet precis hur ont det gör, trumhinnan sprack mitt i natten och minuterna innan kunde jag inte röra skallen en millimeter! Det var typ 3 år sen.. Stackars dig😂😘

Svar: Skönt att vi är fler vuxna med bebissjukdomar! haha;))
Carina

4 Anonym:

😥

5 Marie:

Öronen 👎😥 flätan 👍

Svar: Tack=)
Carina

6 Karolina Skoglund:

Hej Carina! Jag heter Karolina Skoglund och är debattredaktör på Expressen. Jag skulle gärna vilja mejla dig, vilken adress kan jag nå dig på?

Vänligen,
Karolina Skoglund
[email protected]
073-633 78 83

Carina

7 Anonym:

Hej! Har kikat in på din blogg i flera år och gillar den verkligen! Skrattar ofta högt 😂 Om du vill få flätinspiration får du gärna följa mig på insta: braidsonly_ 😊

8 Anonym:

Hej! Har kikat in på din blogg i flera år och gillar den verkligen! Skrattar ofta högt 😂 Om du vill få flätinspiration får du gärna följa mig på insta: braidsonly_ 😊

9 Carina:

Tack så mycket😊och vad kul går genast in och följer👍

Kommentera här: