Tanken som räknas...

Såg ni en blixt på riksväg 55 nyss så var det bara jag. Var ute och lubbade vettni, jag ska ju springa ett lopp med en vän. Fick förresten en fråga vilket lopp vi ska springa och svarade att jag inte visste eftersom vi inte bokat något än. Då menade personen i fråga att man inte kan gå runt och säga (skryta) att man ska springa lopp om man inte har något inbokat. 
 
 
VA?!
 
 
Jag har alltid lärt mig att det är tanken som räknas och tanken är faktiskt att vi ska springa ett lopp. Sen om det blir av eller inte är en annan femma.

Kommentarer:

1 Elin:

Jag firar vårt ev lopp + lite annat med champagne och dåligt samvete för att jag tränar så dåligt
Försten över milen får en hemlig present!
Kram!!

2 Carina:

Det kommer garanterat inte bli jag så nu måste jag klura lite på vad du ska få för fin present:))

3 Anonym:

Boka in detta lopp, tror det skulle passa!! http://colormerad.se/

4 Carina:

Är det loppet när dom kastar färg på en? Tror jag skulle bli lite lätt irriterad om någon skickade färg över mig när jag är helt slut och döende😝

Kommentera här: