Adventjobb och misslyckad länkning....

Jag är mitt inne i min jobbhelg så här inne ekar det tomt som vanligt. Men under tiden jag serverar glada första-advent firare kan väl ni kolla på inslaget på Unt om min fd chef Zmajko och bilder från kroglivet på 90-talet.
 
 
Och jo jag kom med på bild, min man också mohahahaha.
 
 
En av bilderna från klippet på en stilig Zmajko.
 

Tyvärr funkar det inte att länka eftersom jag är så totalt jäkla trög ibland men om ni kopierar länken nedan och klistrar in där man skriver in webbadresser hamnar ni rätt.
 
Länken  ↓
 
http://qstream-down.qbrick.com/01040/unt/2014/11/3489283.mp4
 
 
 
Ha en förjäkla mysig advent.

Kommentarer:

1 Angelina:

Tack för länken, fick sån otrolig hemlängtan nu.
Vad gör jag i Norrköping egentligen. ;-)
Kram till världens bästa bloggerska.

2 Carina:

Haha går på Kolmården kanske? Nääää jag vet ju att du är en väldigt duktig kurator (tror jag hehe) där=)


Kram=)

Kommentera här: