Uppdatering från himlen...

Förlåt för urusel uppdatering men jag har haft fullt upp att ta mig genom pärleporten. Den där Sankte Per är stenhård kan jag säga. Drog upp en hel lista på oklara saker jag gjort i mitt liv. Jag menar den där cykeln jag snodde för femton år sen var ju för sjutton gubbar olåst, och jag var full! 
 
 
Hur som helst fick jag tillslut passera pga av mitt lidande mina sista dagar i jordelivet. Att dö skräckdöden är förmildrande omständigheter som Sankte Per uttryckte sig. Man tackar och bockar för det.
 
 
Nä hörrni nu ska jag gå och se om det finns vin och kanal 5 här uppe.
 
Det är ju för sjutton finalvecka i Bachelor.
 
 
Fridens.

Kommentarer:

1 Lotta:

Är det de där jädra otygen som skrämt slag på dig??

2 Carina:

Ja fy i helskotta! Vidriga typer!!!

Kommentera här: