3 saker från min barndom...

som jag kunde varit utan...
 
 1. Råttan i pizzan boken.
 
Råttan i pizzan var en bok som var väldigt populär när jag växte upp. Det var en bok som handlade om sägner som gått genom åren. Kan än idag fundera på om den där historien om Ikea-mördare verkligen var sann eller om den där pizzerian verkligen serverade råttkött på sina pizzor.
 
2. Garbage Pail Kids.
 
Detta  var ett stycke vidriga samlarkort som man fick när man köpte ett speciellt tugggummi. Jävulskt populära. Vad det var för vidrigt med dom då? Jo men jag kan väl visa några bilder på dom populära samlarkorten...
 
 
 
 
 
Say no more...
 
 
3. Svarta madam.
 
Svarta Madam var en dam som skulle komma fram om du ställde dig i ett kolsvart badrum framför en spegel och säga, Svarta Madam kom fram, tre gånger. Man samlades några vänner i badrummet och upprepade meningen och det var alltid någon som började gasta JAG SER HENNE JAG SER HENNE sen skrek alla i panik och slogs hej vilt för att inte komma sist ut ur badrummet. Kan såhär 100 år senare fortfarande inte vistas i ett mörkt badrum.
 
 
 
Ja herregud, så undrar folk varför man är konstig.

Kommentarer:

1 Anonym:

Åh kommer ihåg de där korten :-)/j

2 Caroline:

Åh gud, kommer ihåg korten!VARFÖR VARFÖR!?
Hemska,fula och superläskiga....
Svarta madam tyckte jag mig se för inte alltför länge sen...

Kommentera här: