igår


Skulle till Plock igår med Sahar. Men av någon oklar anledning var det stängt. Så det fick bli Tzatsiki istället och en allt annat än nyttig Mezetallrik. Men gott var det.


Hade en ny tröja på mig. Det hade tydligen tjejen bakom mig också. Fast hon hade glömt att tagit bort prislappen. Det hade inte jag.

Efter Tzatsiki drog vi till mitt eget jobb Le Parc och pimplade vin. Planen från början var att det skulle bli en tidig kväll. Det blev det inte. Inte alls. Idag mår jag som jag förtjänar. Det finns ett ord för det...hmm..jag tror det heter B A K I S.

Läläläjters.

Kommentarer:

1 Sofie Lindberg:

Hahahahaha!! Pinsamt värre!

2 gry ösling:

carina du e så jävla rolig, jag skrattar ihjäl mig, du får alltid till det.

3 Carina:

Nämen hej Gry och tack för dom trevliga orden=)

4 Hella:

Sa du inte till Carina. Det är ju pinsamt om man glömt lappen kvar ju...

Kommentera här: