Tre saker jag upptäckt och önskar jag visste tidigare....

1. Hjärtappen i Iphonen. Jag sa till Robin häromdagen att jag ville köpa en stegräknare och han bah...men det finns ju på din telefon. WHAT. 
 
 
 
Här är vad jag gått idag. Alla jäklar som kutar milen kan börja jobba som servitris istället=) Älskar hjärtappen!
 
2. Senilsnöret. Fick en kommentar på mitt Insta där det stod...har du senilsnöre på glasögonen? Öh om jag har senilsnöre på gajjorna? Det är ju för i helvete bästa uppfiningen sen hjulet!
 
Kommer aldrig tappa bort mina solisar igen!
 
 
 
 3. Om man inte är proffs på att måla rött läppstift ska man alltid, alltid, alltid, alltid ha en spegel framför sig när man utför denna syssla. Om jag vetat det hade jag tex sluppit se ut såhär när jag serverade idag...
 
Bildresultat för red lipstick on  teeth gif
 
 
 
Slut på saker jag upptäckt och önskat jag visste tidigare.

Kommentera här: