Jag ger er min helg....

Åh maj lård vilken intensiv helg jag haft! I fredags drog vi till Stockholm med syrran och hennes sambo för att gå på Magnus Uggla och bo på hotell. En julklapp vettni. Magnus Uggla var super och hotellet....
 
hade världens bästa selfieljus. Alltså det är inget filter på denna bild HAJA! Ja jag ser inte ut sådär i verkligheten alltså det är ljuset säger jag jö!
 
 
Bästa utsikten hade rummen också.
 
När vi vaknade på lördagen var det bara att börna hem på stört eftersom tjocka släkten skulle komma på födelsedagsmiddag och fira Theodor. Av någon märklig anledning har jag INGA bilder från det kalaset. Ni får helt enkelt blunda och föreställa er stor släkt som äter middag och sjunger för en 6 åring.
 
På söndagen när vi vaknade var det bara att ladda om för....Theodors kalas för dagispolarna. 
 
 
 
10 barn som var hyper när dom kom. Vem i helskotta har hemma-kalas började jag fundera över. Men sen kom alla till ro och det blev ett superbra kalas och barnen gillade mina lekar, jag är ju lekproffs vettni. Borde fanimej öppna en kalas-firma. 
 
Här sitter dom och öppnar skatten som dom fick samla nycklar till under kalaset. Den enda som kanske inte var helt tillfredsställd med kalaset var...
 
 
Tjockkatten, om blickar kunde döda liksom.  Men vad fanken, 10 ungar på sockerchock borde hon väl ändå klara av. Men jag är helt säker på att hon njöt i hemlighet eftersom hon faktiskt stod kvar OCH spann.
 
 
Ja nä det var min helg det. Imorse när jag gick till jobbet kändes det som jag blivit överkörd av en lastbil, som dessutom backat och kört över mig igen. Vem är den där trötta lakansfärgade tjejen i kassan undrade gästerna...kanske inte men ni hajar. 
 
 
Tack alla fina människor som var med och firade Theodors dag♥

Kommentera här: