Insta battle...

Jag och kocken är inte vänner på Instagram och idag skulle vi gissa vad den andra brukar lägga upp där. Jag gissade på att kockfan brukar lägga upp bilder på...
 
*sin nytvättade bil
*öl
*snus
 
Jag hade alla fel.
 
Han gissade på att jag lägger upp bilder på...mitt barn...fötter mot ett hav....och bilder när jag jag kollar snett nedåt.
 
Ok, bilder på mitt barn kan jag inte förneka, det KRYLLAR av bilder på mitt barn....zzzzzz.....men mina fötter mot ett hav däremot är fel. Jag har ju försjutton komplex över mina fötter.
 
Men ok ja ja jag brukar lägga upp mina knän mot hav istället....
 
 
Men det där med att jag lägger upp bilder när jag kollar snett nedåt protesterande jag starkt emot. Varför skulle jag göra det?!!!
 
Loggade argt in på Insta för att motbevisa det hela och möttes av dessa bilder...
 
 
 
Vad sjutton är det frågan om? Varför gör jag så?
 
 
 
Jag HATAR när kockar har rätt! Tur att det händer ytterst sällan.

Kommentera här: