Att svira ihop julstämning på minuten...

Ja det här är alltså mitt bidrag till årets adventsljus. Det hela var faktiskt ganska förarligt för när vi skulle tända ljuset kom jag på att jag glömt att göra en adventljusstake överhuvudtaget. Som tur är har jag en mamma som gillar att plocka mossa (?) så hon hade redan förberett en kasse till mig. HUR BRA. Sen hittade jag lite blockljus i skåpet och vips klarade jag mig från att vara den sämsta morsan ever. 
 
Är det bara jag som är rädd för mossa förresten? Bara jag? Ingen annan? Men vad sjutton, fattar ni inte hur många spindlar som kan ha gått och lagt sig för vintern där i? Sen tar vi in skiten, tinar upp dom och dom bah..jasså redan sommar...jamendåså dags att kliva upp då. Tänk på det ni, nästa gång ni tänder adventsljusen.
 
!!!
 
Eller så skiter ni i att tänka så och fortsätter vara normala istället. Ja det är också ett alternativ förstås.

Kommentera här: