Måndag och det här med ett plus ett...

Aaaa vad skönt, äntligen måndag och jobbhelgen är över. Inte för att den var så vidare värst hård, det var jö ändå årets fattigaste helg enligt alla tidningar. Men idag kommer ju lönen.
 
Tjhooooo. 
 
Nej men helgen flöt på bra, inga större tabbar på jobbfronten. Det skulle väl vara när jag skakade en ketchupflaska och använde som handkräm då, hjärnsläpp de luxe! Eller när jag tog leg på en tjej som var född 90 och jag snabbt räknade ut i mitt hövve att hon var 16 år. 
 
 
 
Tänker på fullaste allvar leta upp min mattelärare och få honom sparkad. Fast han är väl iofs pensionerad nu den jäveln.
 
 
Happ häpp, ledig måndag och inga planer alls.
 
Dra du åt fanders vad skönt!
 
Ledighetskommiten i form av ett duckface och ett mattesnille....

Kommentera här: