Fredagslistan...

Vilken svordom använder du mest? 
Men vaffan!

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 
Hahaha den har inte varit inställd på 3 år.

Hur många resväskor äger du? 
Va? Vad är det för fråga? Ja...två...tror jag...var av en går i baklås när man stänger den. Men det glömmer jag alltid bort och kör hundrafemtio MEN VAFFAN varje gång jag kommer fram till ett resmål.

Använder du flip-flops? 
Skulle aldrig hända. Komplex för tårna mina vettni.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Fler ugglor?

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? 
Behövs inte, Theodors Cars böcker funkar fin fint.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? 
Är det här en lista från 1998 eller?

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? 
Ja min kompis Malle berättade häromdagen att hon egentligen är en kille....NÄRRÅ...eller?

När var senast någon stötte på dig?
Minns ej, så länge sen är det.

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? 
Allt som står still och inte rör sig.
 

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? 
Åh herregud det hoppas jag inte, det är min största skräck och jobbar hårt på att vara alla till lags.
 
Vilken film kan du alla replikerna till? 
Sunnes Sommar.


Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? 
Värkar dett så?

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? 
Fick ett hopp när jag fyllde 25 och har fortfarande inte hoppat, så svaret på den frågan är väl nej.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? 
Svampbob Fyrkant.

Om du var född av motsatt kön, vad skulle du hetat? 
Mickael. Syrran blev skitarg när det blev en Carina istället.
 
MEN HALLÅ!!! VAKNA DET ÄR EN FRÅGA KVAR!
 
 
 
 
 
Vem vill du helst ska läsa denna lista?
Alla utom Jeppe i Paradise Hotel, hatar honom fortfarande!

Kommentarer:

1 Malle:

... Eller... 😂😂😂

Kommentera här: