Kommentarer:

1 Jeanette:

Mäh! Hallå? Blev du förkyld av att bada eller har du flyttat in på jobbet? Nu har jag kollat in på din blogg minst 8 ggr och det har inte kommit något nytt, skojigt, inlägg! ;)
Ja, ja....den som väntar på nåt gott...;)

2 Bia:

Saknar ochså dig på bloggen,tittar varje minut men näh.Satt och tänkte på dig idag när dottern och mannen va på Ikea jag gillar inte att vara där så jag satt i bilen och tänkte på dig som älskar Ikea brr panik

3 Bia:

Saknar ochså dig på bloggen,tittar varje minut men näh.Satt och tänkte på dig idag när dottern och mannen va på Ikea jag gillar inte att vara där så jag satt i bilen och tänkte på dig som älskar Ikea brr panik

4 Johanna:

Du har väl inte tagit semester från bloggen ?!?
Eller har minitalibanen blivit from som ett lam, Ikea brunnit ner, tjockkatten och Milou slutat fundera på livet?!
;)

5 Pernilla :

Hallå vi saknar dej!!!!

6 Jeanette:

Nu börjar man ju bli orolig. På riktigt! Hoppas att det inte har hänt något...:(

7 Maria O:

Samma här. Saknar dina tokiga inlägg... Men är oxå orolig att det hänt nåt!! Hoppas för allt i världen inte det!!
Kram till dig...!!

8 Cia:

Saknardina roliga inlägg som får mig att må bra !!!

Kommentera här: