Jag ger er min dag...

Dagens tråkigaste: Gästen som försökte vara rolig och frågade hur mycket vi pullat våran Pulled Oumph som finns på menyn. Alltså...
 
Bildresultat för yawn gif
 
 
Och att han sen avslutade samtalet med att fråga om han fick betala mig i natura..
 
Bildresultat för tired gif
 
Dagens hurra: Tjockkattten fick mig att fälla massa tårar förra veckan. Hon var på riktigt en sekund från döden, utan att överdriva, jag höll tom med i pennan för att skriva under avlivning, men hey, ni känner Tjockkatten, hon ger sig inte i första taget och efter 2 dygn på Ultuna repade hon sig och kom hem igen....MASSA HJÄRTEMOJI!  (berättar denna långa historia i ett annat inlägg). Så dagens hurra går till Tjockkatten som överlevde och blir  ♪bättre och bättre dag för dag♪ 
 
Dagens WTF: När jag sa till praoeleven på jobbet "på min tid"....vad i helvete PÅ MIN TID?!!! Så fort jag avslutade meningen kände jag att det var kört. Jag är numera officiellt gammal och kan lika bra börja använda meningar som...det är en dag imorgon också...och...ungdomar nu för tiden. Vänta det gör jag ju redan=(((
 
Dagens GAAAAH: Alla jäkla mess och mail från alla jäkla företag som tjatar om Black Friday! Hur i helskotta kan Black Friday strecka sig ända till måndag? JAG BARA UNDRAR?!
 
Dagens godnatt: Goooonatt zzzzzzzz=)

Kommentera här: