Ett blygsamt hej...

Stoppa skallgången, lägg på luren till SOS alarm och ge morsan luktsalt, jag lever!


Har bara haft en svacka mellan om jag ska fortsätta blogga eller skita i det. Sen kom jag på att jag saknade bloggfan och bestämde mig för att krypa till korset....be om ursäkt...och gå vidare.

Har jag några läsare kvar?

Eller pratar jag med mig själv nu?

Det är verkligen min största skräck som bloggare så ge er gärna till känna. Jag sitter här och väntar på era livstecken. 

OM det kommer några så fortsätter jag gärna skriva.

Deal?

Deal.


Smiley:)


Kommentarer:

1 Mallan:

Var vänlig sluta aldrig blogga....

2 pia:

Wow =) Nu är jag nöjd, njut och ha det bäst. Och nu vill jag inte att du glömmer oss igen!!! Ps: Jag gillar ju din blogg för mycket ;)

3 Anonym:

Sluta aaaldrig blogga !!!!

4 Anonym:

Nöjd, skönt du är tillbaka.

5 Johanna:

Woho!!! Du är tillbaka :)

6 Pernilla:

Sluta inte😬

7 Anonym:

😀

8 Jeanette:

Försvinn aldrig så länge igen!!! 😡

9 Emma:

Fortsätt!!Kollar bloggen minst 3ggr/dag för att kolla om det är uppdaterat❤

10 Lotta:

Keep on blogin! Måste berätta, för ett par veckor sen mötte jag dig och Theo på stan, och två tankar dök upp i mitt huvud; "kolla kolla, det är den bittra servitrisen! Coolt!" och "vad kort hon är i verkligheten." Jag blev lite starstruck!

11 Lotta:

Keep on blogin! Måste berätta, för ett par veckor sen mötte jag dig och Theo på stan, och två tankar dök upp i mitt huvud; "kolla kolla, det är den bittra servitrisen! Coolt!" och "vad kort hon är i verkligheten." Jag blev lite starstruck!

12 Carina:

Tack alla för peppen❤️ Och Lotta guu vad roligt, du borde kommit fram😄 jag är ju skitkort, 162.5 för att vara exakt😜

13 Anonym:

Nästa gång! Om jag inte blir starstruck igen. 🙈

14 anna:

Blogga på! Jag läser dårå.

15 Den där gamla hälsopedagogen :

Läser såklart 😊

Kommentera här: