En framgooglad blogglista...

Vem är du?
 
Vid matbordet?
 
Speedy Gonzales. Faktum är att jag äter så fort att ni skulle häpna om ni såg mig. Det har att göra med alla mina år i restaurangbranchen, där får man liksom kasta i sig maten. Detta är ett STORT problem när jag äter middag på finare tillställningar som tex bröllop. När alla andra gäster har ätit EN bit har jag slukat hela tallriken. Jag tittar inte ens upp förrän jag skyfflat i mig allt. Sen får jag skämmas resten av middagen. 
 
På nattklubben?
 
Frånvarande. Dvs jag är aldrig där. Min grej är att sitta ner vid ett bord på ett lugnt ställe och prata. Jag älskar att prata och det kan man fan inte göra på nattklubb. Mvh Olga 97.
 
På stranden?
 
Raklång i solen. Eller med mobilen i högsta hugg för att få den perfekta Instabilden. ALLA måste veta att jag har det bra på stranden. Alla.
 
Typisk strandbild tagen av mig...
 
På efterfest?
 
Högljud, jobbig och alltid i strävan efter att få folk att skratta, detta genom att dra samma skämt hundra gånger. 
 
I klädbutiker?
 
Det bedror på var i butiken jag befinner mig. Är jag ute i lokalen springer jag runt och drar i plagg och ropar "THIS IS SOOO ME" men är jag i en provhytt svär jag mest. HERREGUD VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ DOM HÄR PLAGGEN, SKA DOM SITTA SÅ HÄR TAJT!
 
Hemma hos andra?
 
Rädd att välta saker. Värsta som finns är att paja saker hemma hos andra.
 
I sängen?
 
Blixtstill och knäpptyst. Man kan nästan tro att jag är död. När jag sover alltså. För det är väl det frågan syftar på?
 
På flygplanet?
 
Vid start och landning, livrädd, annars väldigt lugn. Om det inte kommer en luftgrop förstås. Då ber jag en sista bön och säger farväl till alla jag känner.
 
I bloggvärlden?
 
Ostabil och väldigt opålitlig.
 
 
Tack för ord=) 

Kommentarer:

1 Anonym:

Blixtstill i sängen vet jag inte kom ihåg när vi sov skavfötters och du sparka mig i skallen 😂/j

2 Carina:

Haha visst fan😂😂 jag kanske inte är så still då😂

Kommentera här: