Trendsättare sökes...

Är det någon som känner någon trendsättare här i stan? Jag tänker mig någon person som ALLA vill vara som och så fort denna person börjar med någon ny trend vill alla följa efter?
 
 
Typ någon modebloggare kanske?
 
Jag har nämligen en litet problem, jag skulle färga min utväxt själv igår och köpte färg på Ica, kastade i det i håret och blev...aprikos i hårbotten. APRIKOS (ok orange men aprikos låter finare). Det ser inte klok ut! Men skyll dig själv som köper Ica-färgning tänker ni nu MEN nu är det som det är och det finns ingen anledning att bli störiga!
 
 
Så ja jag tänkte om ni kunde fråga någon superhipp person om den kan färga hårbotten knallorange, ja så att det blir superinne? Jag tänker mig att isället för att folk ska tänka....men vad i helskotta har hon gjort med skallen...kan dom tänka...HELVETE DEN DÄR BRUDEN FÖLJER VERKLIGEN TRENDER HON ÄR HETARE ÄN JALAPENOS!!!!
 
 
Detta är alltså min nuvarande plan, om ni har någon bättre får ni gärna hojta till!
 
 
Ett gäng aprikoser eller den bittra servitrisens hårbotten? Ingen som vet ingen som vet!

Kommentarer:

1 Emma:

Det är ju du som är trendsättaren ju!😜😘

2 Carina :

Haha ja jag får byta namn på bloggen...den bittra trendsättarens blogg...så kanske man lurar någon😂

Kommentera här: