Inte riktigt lika som bär...

Jaha ni kanske undrar vad jag har pysslat med den här månaden jag inte behagade blogga? Jo...jag....har...vadhettere...men inte fanken vet jag, jag har väl inget jäkla Rainman minne!
 
Men dom senaste dagarna har jag iallafall googlat den perfekta sommarklänningen. Japp varje sommar blir jag som besatt av klänningar. Så fatta vad glad jag blev när det helt plötsligt dök upp reklam på min facebook på min drömklänning till DRÖMPRIS...
 
 
Men kolla så snygg! Tänk er denna på midsommarafton i......i...hällregn och snålblåst.
 
Sen började jag iallafall fundera lite, något är fel, varför så billigt? Så jag googlade företaget och hittade lite kunder som lagt upp vad just dom fått leverat från företaget...
 
 
Här är ett exempel...alltså...jag vet inte jag...
 
 
Hmm....
 
Men den här skapelsen som företaget skickat till en kund måste man ändå älska. GIGANT kameltå är såååå 2017!
 
Men trots den sista bilden hoppade jag att beställa från företaget, tydligen är väntetiden på ett plagg 6 månader enligt alla arga kunder och då kan ju förihelvete kameltån vara ute igen!
 
Så ja, jakten på den perfekta klänningen forsätter.
 
Likaså min blogg.
 
Välkomna tillbaka=)

Kommentera här: