Nät och Skam.

JAG HAR NÄT! Efter två veckor utan har jag äntligen löst det hela efter att ha cyklat till huvudkontoret i Stockholm, mutat mig in, hånglat upp chefen och sålt min son.


ELLER...

Så tog jag bara arslet ur vagnen, lyfte luren och helt enkelt beställde nät. 

Ja iallafall nu har jag Internet och jag kan börja blogga igen. Hörde jag ett ÄNTLIGEN. Japp det gjorde jag.


Firade nätet med att börja kolla på Skam. Herregud jag blev fast direkt. Älskar det! Vill klippa av mig till page nu och bära rött läppstift BUMS.  Jag älskar Noora, eller jag älskar hela gänget, vill så gärna vara deras polare.


Theodor undrade dock varför jag satt och tittade på Magnus Uggla.



HAHA!



Om ni inte har börjat kolla på denna serie MÅSTE ni göra det. Även om det är en tonårsserie så är den bra, läste tom om en 80 åring som älskar serien. 


Seså, in och titta nu. Varegoda för Norra Europas äldsta tips:)


Kommentarer:

1 Anonym:

Vänta du tills säsong 2.... Åhhhh!!! 😍😃

2 Carina:

Är redan inne på säsong två, kollar HELA tiden, när jag diskar, när jag städar, när jag åker buss hahaha. När man inte trodde det skulle kunna bli bättre så blev säsong 2 just det. Älskart😊

3 Anonym:

Är så sjukt att man skulle kunna vara morsa till hela bunten.. 😂

4 Carina:

Eller hur😂 Tror inte dom skulle ta med en fyrtioårig i gänget😂

5 Carina:

Eller hur😂 Tror inte dom skulle ta med en fyrtioårig i gänget😂

6 Evelina :

Säsong 2 är bästa 👍🏻😄 älskar Skam!
Håller med dig helt, Noora är det nya 💋

7 Anonym:

Var kollar du nånstans? Inte hittat säsong 1 😞

8 Anonym:

Var kollar du nånstans? Inte hittat säsong 1 😞

9 Carina:

Evelina: åh säsong 2 var så bra, längtar till Theodor somnar och jag kan ge mig in på säsong 3 dom tydligen ska vara ännu bättre.😊

10 Carina:

Anonym: Alla avsnitt finns på svtplay:)

11 Anonym:

Tack 😊 Ska kolla direkt 😝

Kommentera här: