Middagar och sånt där...

Har inte hunnit fixa internet än därav uppdatering som suger appung. Kan förstås blogga från mobilen vilket jag gör nu men jag HATAR det!


Jaha men vad har jag pysslat med sen vi hördes sist då? Jo igår var syrran med familj här på middag.


Fotobevis på det. Älskar förövrigt vår nya matsal. Eller matSAL kanske är att överdriva men matrum då.



Här i dagsljus. Perfekt då vi ännu inte har något köksbord i köket, där får man liksom stå och äta...



Fotobevis på att man får stå och äta...



Idag var svärfar här och JAG lagade köttfärslimpa som blev supergod. Stadsluften har gjort mig helt cräjsy så att säga.


Nä nu ska jag gå och sova men kika gärna in imorgon igen, då tänkte jag nämligen blogga om den stora omställningen att gå från lantbo till stadsbo. 


Vi ses då rå, samma tid samma kanal. Haj.


Kommentera här: