Desenio...

Jag har hittat en sida som säljer SÅ fina tavlor, eller posters kan man säga, ramarna får man köpa separat. Desenio.se heter sidan.


Nej jag är inte sponsrad. Jag är ju förihelskotta Norra Europas minsta blogg och norra Europas minsta blogg får typ BETALA för att blogga och inte tvärtom.

Hur som haver, tänkte visa upp vad jag handlat, håll i hatten nu..

En fager tiger som just nu bor i vardagsrummet men som ska få flytta ut i hallen när jag orkar spika. Kan ta allt från 1 månad till 10 år.



Denna har flyttat in i mitt kök, fin va:)



Och Kate❤️ Det roliga är att min mammas väninna såg denna tavla på min Insta och frågade mamma om det var jag. 


HAHA.

För det första är jag ju inte direkt lik henne och nej jag har inte satt upp en tavla på mig SJÄLV i storlek 50x70:)

Hmm det kanske man skulle ta och göra? Hitta en bild där man känner sig riktigt riktigt fin....



Vad sägs om denna? Som fototapet kanske?



Jaja skit i det, Desenio.se heter sidan. In och glutta vetja:)


Kommentarer:

1 Johanna:

Bästa sidan! Har handlat alla mina tavlor där :) tips: följ dom på instagram så missar du inte när dom har rabatt och andra bra erbjudanden!

2 Carina:

Aaaa tack för tipset👍👍👍👍

Kommentera här: