Att hänga på gymmet...

 
Theodor är ju ledig på måndagar och idag bestämde vi oss för att hänga lite på stan. Det här med hänga lite på stan har iofs lite olika betydelser för honom och mig....
 
Theodor tar det liksom bokstavligen. Här tex hängde han bra länge eftersom det tydligen fanns något jäkla gym där på Pokemon Go. Aja det är ju bra att någon av oss gillar att hänga på gym. Meningar som...vi letar upp närmsta gym" är ord som BARA kommer komma ut ur min sons mun.
 
Fick iallafall med honom in i EN butik där han köpte en Batman-tröja och Batman-byxor. Jodå "klä sig i superhjälte kläder från topp till tå perioden" är inte förbi. Misstänker att den kommer hålla på till han är TRETTIO! Själv hittade jag en apsnygg stickad tröja på rea, 100 pix bah, man tackar.
 
 
Här försöker jag visa upp våra nya kläder. Gick väl sådär. Äh ni får helt enkelt blunda och föreställa er en grön oversize tröja och en galning med Batmankläder från toppen till tåen.
 
 
Nä nu ska jag googla var fanken man kan hitta en billig cykel, måste ju kunna ta mig till jobbä som den stadsbo jag är, dvs bajkandes. Tips var man kan hitta det godtas gärna. Tack på förhand.

Kommentarer:

1 Anonym:

Finns ju gratis cyklar på stationen bara och ta ...😂/j

2 Carina:

Aaaaa smart, om du tar så tar jag rygg på dig😆😆😆

3 Petra:

Men vaaaaaaad har jag missat!? Stan!? Är jag den enda lanät-bon(den) nu!? 😮

4 Carina:

Jag är förolämpad! Hänger du inte med?! 😂 Japp nu är du ensam på lantbussen🚍😆

5 Carina:

Jag är förolämpad! Hänger du inte med?! 😂 Japp nu är du ensam på lantbussen🚍😆

6 Petra:

Hänger veeerkligen med 😬🙈

Kommentera här: