Vårkänslor för en dag...

Köpte Norra Europas snyggaste puderrosa vårkappa i helgen. Hängde in den i garderoben på en gång och tog liksom farväl. Jadu kappa lilla, tänkte jag, dig lär man inte kunna använda på ett tag, sen stängde jag dörren med en suck.
 
MEN
 
 
Det gick bara 2 dagar så kom våren och kappan åkte fram igen.
 
JIPPIKAJEJ.
 
Jaja jag är inte helt efter, det fattar väl jag med att denna kappa kommer åka rakt in i garderoben igen innan denna vecka är slut men SOM jag njöt idag!
 
 
Alla borde äga en rosa kappa♥
 
Eller ok inte alla, Robin tex skulle passa skitdåligt i denna skapelse.
 
Men varannan person iallafall, varannan person borde äga en rosa kappa.

Kommentarer:

1 Elin:

Åh! Älskar'n!!!
Jag är övertygad om att den skulle kunna lira nästan lika bra på min långa kropp. Men bara nästan ;-)
Vart hittar man en sån!? Måste ha en så jag blir först i byn med nya modet

2 Carina:

Åh kära Elin, denna skönhet hittar du på Zara för 799 kronor. Känner mig sååååå fin i den och är bombis på att du kommer vara snyggare😘😘😘

3 Sahar:

Skit snygg, men du vet ju att jag avgudar ROSA💗💗💗😘

Kommentera här: