Sierska sökes akut!

Theodor hade ju barnkalas här hemma i helgen och innan alla dagispolare anlände la jag undan Theodors Ipad, den har en liten spricka i sig så jag var rädd att något barn kanske skulle vara oförsiktig med den.
 
Tyvärr gömde jag den så jäkla bra att jag nu inte kan hitta den.
 
Jag har letat som en tok sen i söndags och nu börjar Theodors tålamod tryta. NU PLOCKAR´RU FRAM IPADEN DIN SENILA JÄKEL...har han inte sagt, mest för att han inte kan ordet senil än antar jag.
 
Jahopp så är det någon med Saida-kunskaper här inne på bloggen? Kan du isåfall plocka fram kulan (eller hur ni nu jobbar) och få fram var Ipad-fan ligger.
 
Tack på förhand.
 
Bildresultat för clairvoyant gif
Var har den senila jäkeln lagt Ipaden.....

Kommentarer:

1 Jeanette :

Har du inte iCloud? Då kan du ju gå in där o gå in på Hitta min iPad / iphone .... så hittade jag Leo's padda när den gömde sig mellan sängen och väggen.... 😬👍😜

2 Anonym:

Eller nej förresten. Den såg ju bara att den var någonstans på min adress, jag visste inte om jag tappat den ute. Glöm mitt tidigare meddelande 😜😜
Kolla i nån låda säger jag istället 👍

3 Carina :

Haha då glömmer jag ditt första meddelande😄 Har dock letat i ALLA lådor ALLA skåp ALLA vrår ALLA fan och hans moster! Helsingland vad gömde den bra😅😅😅😅

4 Linda:

Tips! Lägg en sax och nyckel på fönsterbrädan! Då brukar försvunna saker dyka upp igen!

5 Carina :

Det ska provas på stört!✊🏼

Kommentera här: