Igår rå...

Helsingland vilken bra lördag jag hade igår. Först gick jag, syrran, Theodor och Alice på "Kaos i fredagsmyset" på UKK. Jag tyckte den var jättebra, eller framför allt gillade Theodor den och skrattade jättemycket.
 
Jag hade ett prolem dock, HÖJDEN! Jag tänker fanimej klaga till arkitekten som skapade den där jävla skyskrapan. Hade svindel exakt hela föreställningen! Men men Theodor var nöjd och hans favorit blev HåkanBråkan. Själv upptäckte jag att...
 
Orginal Sune och Theodor fanimej är kopior. En tia till den som kan se vem som är vem!
 
När vi kom hem blev  vi serverade den godaste Pikilian. Den var så god att ägaren på Akropolis borde bli orolig för konkurrens.
 
 
Ja och sen såg vi självklart på Mellon. Vilken låt jag tyckte var bäst? Om vi säger såhär, ett hett tips till Christer Björkman är att skippa dom 5 delfinalerna som är kvar och skicka Nano direkt till Eurovision utan att passera gå. HEJA HAN!
 
 
Nämen sen var lördagen slut. Bra jäkla dag ändå.

Kommentarer:

1 Camilla :

Visst va Sune bra! Isabelle älskade Kitty och Sean 👍

2 Carina :

Åh var ni också där😊 Den var jättebra, Theodors favvo var dock HåkanBråkan. Meningen "det här ska han få fan för" har gått varm sen i lördags😅

3 Camilla :

Vi såg den i november. Dyrt men väldigt roligt.

4 Carina :

Ja jäklar vad dyrt, blev chockad över priserna men då hade man ju liksom redan lovat😅

Kommentera här: