DET FINNS EN SIERSKA I MIN BLOGG!

 
Jag har ju letat efter Theodors Ipad sen i söndags när jag gömde den alldeles för bra inför Theodors barnkalas. Varje morgon sen dess har Theodor vaknat med orden "mamma kan du hitta min Ipad idag" och jag har letat som en gnu.
 
ÖVERALLT.
 
PRECIS ÖVERALLT.
 
OM OCH OM IGEN!
 
 
Men så igår innan jag skulle lägga mig såg jag denna kommentar på min blogg....
 
 
 
 
 
Så innan jag gick och la mig gjorde jag just detta....
 
Vad som hände sen?
 
Jo imorse när jag vaknade hittade jag Ipaden. På Theodors hylla där jag letat utan att överdriva HUNDRA GÅNGER (den låg dock mer inskjuten än det ni ser på bilden).
 
Det här är ju inte klokt!
 
Tack tack tack Linda. Du är numera inskriven i mitt och Theodors testamente (hoppas du gillar Star Wars och Hm-tishor). 
 
We love you!

Kommentarer:

1 Marie:

Så skönt att den kom till rätta :) annars så brukar ju nycklarna på bord och dyl betyda otur... :/ men inte tillsammans med en sax tydligen :)

2 Linda:

Det är jätteskumt för det funkar jämt! Min kollegas nycklar hade varit borta 1,5månad och jag ledsnade sa ja la saxnich nyckel i fönstret och plötsligt hör jag -Linda!!!! Mina nycklar!!!! Dom låg på hyllan!! Kul att du hittade ipaden!;)

3 Anonym:

Måste erkänna att jag börjar bli orolig för dig😮🤔😱🤣😘😘😘

4 Sahar:

😜

5 Carina:

Linda: ja sjukt att det funkar! Har berättat det för ALLA om min chef har just i detta nu en nyckel och sax i sitt fönster😂

6 Carina:

Anonym: måste erkänna att jag börjar bli orolig för DIG😮🤔😱😘😘😘

Kommentera här: