Crazy Cat Lady uppdaterar...

Igår packade Theodor väskan och drog till sin mormor där han skulle sova. Han, kussen Alice och mormor skulle nämligen ha deras årliga julbak. MYS. Detta betydde alltså att jag blev barnfri en lördagkväll.
 
Vad jag gjorde?
 
Jo jag drog på mig festblåsan, lockade håret, sminkade mig och festade hela natten. Ja när man festar festar man då festar man rejält som Edward Blom skulle sagt. Kom hem runt 04 och....
 
SKOJA...
 
Jag satt hemma i soffan, delade på en påse räkor med katten och kollade på så många avsnitt på Netflix så jag tillslut fick frågan "tittar du fortfarande på Netflix" på tv-skärmen.
 
A`VAD`DÅ`RÅ?!
 
Aja idag är det söndag och jag funderar om jag ska ta med min en vän på bio...
 
Relaterad bild
 
Undrar om dom släpper in katter bara?

Kommentera här: