Helgen rå...

Jahopp så var denna helg över och vi är inne i april. Blev ni lurade 1 april förresten? Själv blev jag lurad av Theodor att han har 2000 Pokémon. Jag bah...jahaaaa oj...och Theodor bah...acil acil din dumma sill.


Jag försökte förklara för honom att det heter APRIL APRIL men det tyckte han lät helt orimligt. Acil acil var däremot helt logiskt.

Jodåsåatt.

Nämen annars då?


Jo denna helg gick fort, i fredags firade vi Theodors kusse Alice som fyllde tolv och idag firade vi Theodors kusse Sebastian som fyllde 2. 


Påväg till kussen Alice...



Hemma hos kussen Sebastian och hans nya födelsedags-bajk. Den fick han inte av mig alltså. Nej nej. Jag swichade pengar till hans sparkonto. Han blev jätteglad.



Nej men annars har det inte hänt så mycket i helgen men än finns det ju några timmar kvar så det kan ju vända. Kanske tar en sväng ner på stan för lite barhäng.

HAHA!

Skoja.


Nä ett avsnitt ur Bonusfamiljen kanske?

Så får det bli.

Trevlig söndag:)))


Kommentera här: