Tjejkväll osv...

Men skjut mig (inte) vilken trevlig kväll jag haft! Träffade upp mina vänner på lokal för lite mat och vin.
 
Vilken restaurang vi var på?
 
Men guuuu vilken dum fråga, vi går alltid på Plock. Faktiskt undrade min vän Malle om vi ska ta någon annan restaurang för en gång skull men vi andra bah....HAHA trollo!
 
 
Två vänner som vågar vägra ombytte av restaurang...och nej det är ingen jätte som står bakom och lagt handen på min väns axel...den är MIN.
 
Hur som haver var kvällen sjukt trevlig och vi hann med ämnen som...
 
Politik...allt annat hade ju varit galet en dag som denna.
Vädret...allt annat hade varit galet en dag som denna.
Folks idiotiska statusar på fejjan...alltid aktuellt.
Jobb och framtid...snarkvarning på dom ämnerna om man inte druckit vin, vilket vi gjorde alltså.
Tatueringar...och som vanligt blev jag mobbad för min, jag är ju som alla redan vet ägare till Norra Europas fulaste tatuering...bra merit ändå.
 
 
Och ja sen tog jag Skärisbussen och åkte hem.
 
Bra kväll helt  enkelt.

Kommentera här: