Seven thirty....

Ja i lördags bjöd jö jag och Theodor hem syrran och Alice på Halv-åtta-hos mig middag och Theodor gjorde en väldigt välkomnade skylt på dörren. Visst hade han målat fint längst ner=) Va? Vaddå vad det är? Men guuu skaffa glasögon förihelskotta, det är ju ett hjärta och en KÖTTBIT!
 
 
 
Dukade fint gjorde vi också....
 
Och vinstpengarna låg bara där och väntade på mig...femton ätbara tusenlappar.
 
Jag lagade kalvfile med rotfrukter (pommes till kidsen) och bea och vann INTE. Tydligen var köttet lite för rött och bean köpt...men vem fan slår en egen bea när det finns Lohmanders?!
 
En åtta fick jag av Alice iallafall. Ganska bra ända.
 
 
Vinnaren blev hur som Alice som drog ihop en gudomlig Oreo-cheesecake.
 
Åh vad jag önskar att jag var bra på att baka....
 
 
Dom här pepparkakorna jag bakade för något år sen är iofs världsklass. Har aldrig skådat något vackrare. Man kanske skulle bli bagare trots allt...

Kommentera här: