Saker jag irriterar mig på denna torsdagsafton...

1. Mina fötter, tänker hugga av mig fanskapen. Ja jag har fått tillbaka min Psoriasis under fötterna och det med RÅGE! Ser ni blodfotspår ute på stan behöver ni inte bli oroliga, spåren är mest troligt från mig!
 
2. Mig själv. Sjukt irriterad på mig själv är jag. Jag har nämligen samlat på mig så mycket skit i hemmet att när jag nu har en rensningsperiod hållet på att bryta ihop. Få tuppjuck! Jag menar hur mycket jäkla skit kan man spara på?
 
Eller vad sägs om en rabattkupong som gick ut 1993. Jag upprepar NITTONHUNDRANITTIOTRE. 
 
3. Anticimexbilen som står utanför mina grannar. Vad gör dom där? Bekämpar råttor antagligen och vad händer med råttor som blir vräkta tror ni? Jo dom flyttar in till grannen, det är väl klart som korvspad!
 
Bara att komma hem till mig sen då!!!
 
4. Busschauffören som tryckte på fel knapp när jag skulle kliva på och råkade slå igen dörren på min näsa och då har jag inte ens en stor näsa! Jag skulle förstå om det var min mage som kom i kläm men NÄSAN. Jizzes.
 
Nä annars har jag inget mer att irritera mig på denna torsdagsafton.
 
Fridens.

Kommentarer:

1 M:

Du som gillar råttor, kolla SVT2 på måndag kl 20.00

2 Carina:

Hahaha låter som jag ska skippa det😅

Kommentera här: