När hela Sverige krisar....

Som alla vet råder det ju snökaos i landet. Det spelar ingen roll om du legat sjuk i sängen och inte tittat ut genom fönster på dagar ALLA vet att det råder snökaos eftersom i princip alla medier rapporterar om det.
 
Imorse när jag vaknade möttes jag av hemska rubriker om snökaoset. Det hela är faktiskt en himla ruskig historia.
 
 
Här tex rapporterar Aftonbadet om att folk får promenara in till stan, det är ju inte klokt! Ska man behöva röra på sig nu också! 
 
 
 
Eller stackars Jennifer som fastnade i en bilkö i timmar och barnen var tvungna att äta kexchoklad till både lunch OCH middag. Hur ska barnen komma över detta trauma undrar jag? Jag menar det borde rimligtvis krävas flera år av terapi när barn får äta godis till lunch och middag. 
 
 
Men värst är det ändå för Carola som fastnade i snökaoset och var tvungen att ta tunnelbanan. Man blir ju mörkrädd när man inser vad svenska kändisar ska behöva gå igenom!
 
 
 
 
Nej det här är ingen rubrik ÄN men det kanske kan bli. Här står nämligen en trött småbarnsmorsa och är tvungen att skotta snö utan vantar eftersom dom inte kan hittas. Så här ska det ju förfasen inte få gå till, någon borde få stå till svars för all den här snön OCH dom borttappade vantarna.
 
 
Expressen eller Aftonbladet, hör av er!

Kommentarer:

1 Marie :

Carina - kolla denna 😂
https://www.facebook.com/TackaForKaffet/videos/886646464803809/

2 Carina :

Marie: roligast denna vecka😂😂

3 Anonym:

Hahaha eller hur! 'Min man fick sova på "jobbet" igår natt i Stocholm. I en barack stackarn😂 Men jag anser ändå det var mest synd om mig som skulle bära ved (med två ungar hängandes i varje arm), skotta snö (men två ungar hängandes i varje arm) gå med sopor (med två ungar hängandes i varje arm) Ja du fattar vart jag vill komma. Men skam den som ger sig! Idag kom karln hem och nu kännns det som det är tre ungar som hänger på mig helt plötslig. Men men, snön är ju vacker iaf😊

4 pia:

Tack för dagens asgarv =) Du är bäst

5 Carina :

Anonym: Hahaha men herregud ja! Det var mycket mer synd om dig, det skulle vilken undersökning som helst visa😄 Jo den är ju vacker, snön, när man sitter inne och kollar ut😜

6 Carina:

Pia: Åh tack:)))😘

Kommentera här: