En kväll i Nåntuna...

Ikväll var vi hembjudna hos syrran på middag, dom bjussa på norra Europas...nej förlåt....HELA EUROPAS mest svåruttalande maträtt, Boeuf Bourguignon. Jag kan faktiskt inte komma på en enda maträtt som är svårare att uttala (eller stava till) tom Cevapcici ligger i lä där!
 
Tyvärr har jag ingen bild på maträtten men Alice gudomliga kladdkaka hamna på bild...
 
Och visst är vi lika? Det skulle lätt kunna vara mitt barn. Hmm jag kanske ska köpa en matchande klänning och tvinga på henne (angående förra inlägget)
 
 
 
 
Efter middagen sjöng vi Singstar i källaren. Jag älskar Singstar och jag är proffs. Enligt mig själv alltså, enligt Robin som satt på övervåningen var det inte lika bra. HAN HAR ALLTSÅ NOLL KÄNSLA FÖR BRA TONARTER!
 
Två Miltons med dom perfekta sångrösterna...
 
 
Mitt fredagstips är att damma av era gamla Singstar OCH ta nu vara på detta tips.
 
Häpåer.

Kommentarer:

1 Sandra:

Säg det översätt till svenska. Burgundisk köttgryta 👏🏼

2 Carina :

Aha hade ingen aning att det heter så på svenska, så SJÄLVKLART att jag bara ska använda mig av det ordet nu😆👍

Kommentera här: