Denna lördag i plus och minus....

 Minus: Theodor vaknade idag och ville helt plötsligt ladda hem Pokemon Go. Jag har alltså klarat mig ända fram till nu men så BAM så kommer alltså jag bli en sån där jäkla Pokemonjägare. Oh happy day.
 
Plus: Syrran och Alice ska sova här hemma idag och vi ska ha Halv-åtta-hos-mig-middag. Syrran ska göra förrätten, jag varmrätten och Alice och Theodor desserten sen ska vi betygsätta varandra. Håll tummarna på att JAG tar hem hela skiten. Nu ligger det inte 15 000 riksdaler i potten men äran är inte fy skam det heller.
 
Minus: Är hundvakt åt Shanti (vilket givetvis är plus) och plötsligt blir hon skogstokig och började skälla mot dörren. När jag öppnade kom detta in....
 
 
En tax med en antenn runt halsen. Alltså va? Nu är det inget som helst minus att få besök av en tax med antenn runt halsen, nej nej, det som är minus är att detta uppenbart är en jakthund och att denna jakthund var VÄLDIGT intresserad av mitt hus...
 
 
Och tomt? Vad fick den nos på? Vildsvin? Björn? Varg? VAD!!!!! Efter 15 minuter kom iallafall en småputt jägare och muttrade "sist fick jag hämta honom på golfklubben, den lilla råttan". HAHA bra jakthund.
 
Plus: Ja men att det är lördag helt enkelt.
 
 
Trevlig helg=))

Kommentarer:

1 dz:

Ursöt hund. Du borde behålla lilla råttan.

2 Carina:

Nääää jag har tillräckligt med råttor hemma!!!

;)

Kommentera här: