Att tjäna storkovan...

Jag är alltid så sent ute med saker. Igår tex försökte jag boka en frisörtid men se ni det gick inte. Tydligen vill ALLA boka frisörtid innan jul så det var kört. Dom hade nästa lediga tid i januari men då är ju julen förihelskotta redan över och det är näst intill sommar!
 
Jaja det var bara att ta saken i egna händer, dvs färga min fula utväxt själv. Så jag gled i på Kicks, fick superbra service och traskade hem med min rekommenderade, nyinköpta färg. 
 
Om det blev bra?
 
Ja om man vill ha grönt hår så! Fattar inte hur jag få bort denna färg, har säkert tvättat 15 gånger utan resultat. Färgen sitter som berg=((((
 
 
SKOJA det där är ju inte jag dumbommar.
 
Det här är jag. Visst blev det bra? Visst borde jag blivit frisör? Visst....ok då...ni hajar...jag är nöjd. Det bästa är ju dessutom att jag tjänat MASSA pengar på det uteblivna frisörbesöket. Så pass mycket pengar att jag borde unna sig något riktigt riktigt dyrt. En Chanelväska kanske?
 
Åh att jag skulle vara en sån affärskvinna hörrni. 

Kommentarer:

1 Elin:

Skitsnyggt! Har du lediga tider innan jul!? :-)

2 Elin:

Skitsnyggt! Har du lediga tider innan jul!? :-)

3 Carina:

Men guuu ja, jag fixar, bjussar även på bubbel och tilltugg KAN det bli bättre😜

Kommentera här: