Tack google

Ni kanske sitter och funderar över hur det gick med min Iphone? Den där som badade i toaletten härom dagen så högtalaren pajade och som massa folk tipsade om att jag skulle lägga i ris? Nähä ni funderar inte över det? Hur som helst tänker jag ge er en uppdatering iallafall.
 
Jo jag kokade upp ris och slängde ner telefonen men inte fan funkade det. Det ända som hände var att jag fick en sjukt klibbig telefon. Men man kanske inte ska använda Jasminris? Kanske mer fullkornsris? Och längre koktid? 
 
 
NÄÄÄÄÄRÅ!
 
 
Klart som korvspad att jag fattar att man inte ska koka upp riset. Haha ni har inte höga tankar om oss blondiner ni inte. 
 
 
Nej jag använde aldrig ris-tricket. Jag googlade nämligen fram värsta tipset som funkade så nu delar jag med mig av det till er...
 
 
När allt ljud slutat fungera på din Iphone:
 
Ta fram dina Iphone-hörlurar, stoppa in och ut dom i  din telefon några gånger. VIPS så funkar allt igen.
 
 
Jag vet, helt sjukt men min telfon är som ny igen. Eller ny och ny men den mår som innan den badade iallafall. 
 
 
Åh va skulle ni göra utan ert googleproffs.
 
 
Varsegoda för tipset.

Kommentera här: